Tuesday, March 1, 2011

Nasi Kukus Ayam Dara

Tadi mase g beli barang dapur skit, singgah beli nasi kukus ayam dara ni..nak gak la try "dara" sangat ke ayam  ni...n guest what?? da macam nasi itik da..dengan nasi campur kuah masak lemak n kuah kari..banyak plak tu kuahnye..tambah plak sambal blacan n yang paling penting skali ayam "dara" yang besar 2..Fuh!! kuak lentak ayam dara aku tu dalam kolam kuah yang membanjiri nasi ...But still sedap siot..tapi takley la amalkan selalu...bole gemok makan mcm 2 hari2...lagipon harge die da setanding dengan nasi kerabu da..RM 5 sebungkus..tapi bebaloi la..bole wat makan 2 kali...yang paling mencabarnye..bile lepas makan, kene sambung wat keje...setan dengan hati berbunga riangnye begayut2 kat bulu mate aku ni...kire berjihad jugak la aku nak siapkan keje...cobaan...cobaan...

p/s: tapi still tak dapat aku kesan kat mane daranya si ayam yang aku makan tadi..da la terkangkang luas je tadi..(sbb aku dapat bahagian kepak) Masih DARA ke???

No comments:

Post a Comment